inte frisk!

jag är snorig.. :( inte extremt, men det stör..

vet ni, jag har gått ner 1 kg sen förra veckan..!!
hade vart mer om jag inte hade blivit sjuk (jävla skit)
inte så konstigt egentligen efter finland.. lätta kilon att bli av mä...

jag vill inte vara sjuk.. :(

så jävla seg ju.. klev upp vid 11..
men jag sover rätt dåligt.. känns som om det kryper i kroppen.. är det elaka virus-gubbar som åker runt å pickar på mig innifrån? haha.. :p
eller kanske? (vilken dålig fantasi jag har)

gjorde en fruktdrink mä 2 ägg å apelsinjucie som bas, men har inte ens druckit halva..

*gäsp*

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: hakeman

stackare sjuk again

You just get smaller and smaller!....



kardantunnel!....avkapad!...

You must buy a car!!!!

2008-09-12 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0