helgen

jag blev lite bakis igår ändå.. haha..
var inte roligt att åka bil hit å dit i hela jävla västra götaland!!!
vi åkte till trollhättan..
*hämta nyckel på ett ställe
*åkte till Trollhättan (1tim&20min)
*åkte å tog ut pengar
*åkte till hans mamma (käka å lämna 4000kr till flyttbilen till fredag)
*åkte till hans källare
*åkte tillbaka mä nyckel
*åkte till GBG

jaaaa.. fy faaan.. ibland ville jag spy, men det vart inte så.. :p

*************'''''
i Gbg så va jag jävligt trött alltså..
men det var rätt lugnt hemma hos familjen bengtsson/lundgren (eller vad nu niklas heter?)
vi kolla på tv.. sen gjorde de nå specialköttbullar å nudlar.. det var gott..
sen kolla vi på tv å jag sov lite till å från.. haha.. :p

********'
idag:

zäbb kollar tv.. :p             kollar tv, inte i kamera!   toppmodell?


micke var mer intresserad av en leksak.. :p

vi drog till ett elljusspår långt åt helvete från gbg.. haha.. kändes som vi åkte geom hela sverige för å komma dit.. det var väl inte så långt, men ja, det kändes som om vi åkte en bit.. :p


zäbbä på G

käkar morot                det fanns får i en hage där.    Z springer!

morbror Micke & zebastian.. :)

syskonen Bengtsson!    Z&pappan Niklas

sen lektes det lite.. :p


zäbbä

sen åkte vi hem..
micke övertala mig att käka pizza!! Min karaktär var inte stark nog idag.. :(
men den var god.. :D

******'
nu har vi packat lite mer.. å så har jag putsat 2 av 3 fönster!!!
men en spärr gick sönder på den i vardagsrummet så vi kan inte stänga det nu.. :O
haha.. :p så vi får ringa vaktmästaren imorgon!!!

vi rensa bland sexleksakerna också!!!

de här godingarna fick jag slänga.. :(
6 jävla stycken!!!
har fortfarande typ 4 kvar.. men ändå.. man vill ju ha lite valmöjligheter!!! haha.. :D
ja, sorgligt värre.. :(

ja, nää, nu ska vi väl kolla på tv å mysa lite..
även fast det är lite kallt.. haha (fönstret är ju öppet)!!!!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0