här är det svettigt värre.. :p

mmmm.. nu har man tagit sig genom invigningspremiären av stavarna..

ingredienser för en svettig promenad

handvikter (jag har 0,75 kg på mina)

fotvikter (jag har nog 2kg på mina) det står ju inte.. å jag kommer inte ihåg! (DÅLIGT!)

Stavar (å ingen har väl missat vart jag fick mina ifrån?) JAG VANN DEM!! <<< till er som missat! :p

musik är också en viktig ingrediens.. borde nog lägga in lite power-låtar.. för då kan man nog gå ännu snabbare..


sen är det bara att knata iväg.. :) kom in i det rätt snabbt eftersom jag hade ett par förr.. men hade glömt hur jobbigt det kan vara.. vart väl inte mindre jobbigt av vikterna heller. kändes som att tricepsen fick jobba rätt mycket..
en 40-60min tog väl promenaden.. glömmer ju alltid bort att kolla tiden..

resultatet blev:

en svettig Linda..
kanske lite för svettig för när flugorna flög in i mig så fastna de å kom inte loss..
vem vill gå mä döa flugor i ansiktet? (tur att det var vid ingången å jag va på väg hem!)

nu känner jag att jag fick en liten blåsa på högerhand av staven.. ! :(
typiskt..

undra vad det blir för kondition ikväll?
undra om micke ska mä?
spinning bas var ju kl 17.15.. så tidigt.. :/
kanske upptaget också.. ska kika in på friskis sida.. :)
såg att jag visst hade tagit mä hopprepet hit.... man kanske ska gå ut å hoppa istället?
men vart då? alla kommer ju glo.. and i hate it!
idag sket jag fullständigt i hur jag såg ut när jag gick.. var nog inte världens snyggaste.. :p


aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska inte fixa till sig när man ska träna!! TRAMS!! Ler

Krams

2008-09-08 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0