håkan du är ju bara för snäll du.. :D

har hänt mycket idag alltså.. :D mycket roligt..
gick ner till friskis, men träningsvärken har fortfarande inte gått över alltså..
sånna här dagar undrar man hur jävla hårt jag egentligen körde? :/
jag träna ben i tisdags å kan knappt gå vanligt än..

sen va vi på jensen å käka.. vi käka kycklingburgare.. jag tog grönsaker till min.. :)
å käkade inte upp allt bröd.. :D
duktig idiot.. :p

sen jobbade jag mä Josefin.. det var kul.. vi latade oss rejält.. men var mest jag som gjorde grejer medans hon stod i kassan.. men skönt när man får fylla på saker ostörd utan att behöva springa mellan det å kassan..

sen hämta Håkan mig i finbilen.. :) vi åkte några rundor runt stan.. sen släppte han av mig vid bion..
jag vart hungrig å gick till ica å köpte kyckling på spett.. Helt underbart.. protein snabbt&gott som fan.. :D perfekt när man är hungrig och behöver något som inte är så onyttigt.. :D
sen gick jag å micke på bio..
get smart.. till och med micke tyckte den va bättre än han trodde.. :) skratta ordentligt några gånger där faktiskt.. :)

nu sitter vi här å grejar.. (gör ingenting) :)

Tack håkan för din kommentar.. :)

jag hälsade på anna på eat idag.. :D

aja, puss hej å god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0