hahahahahahahhha

fan vad jag knäpper mycket bilder just nu känns det som.. kanske borde skaffa bdb istället? näää.. orka.. :p

kräftpartyt i kort! en fest som slutade mycket fort eftersom min moster shota som fan tills hon spydde 20.20 ungefär.. haha.. :D

kineslampa!                    Jenny i kräfthatt               Stefan&Sofia <3             de vuxna..

                     
för min hatt sitter ju bra! :p               Ture, Bengt å Moster innan spyan.. haha.. :p

*******************
UTE I SVAMPSKOGEN!

kläderna!                           skogen                            fingersvamp                    flugsvamp

älgskit!                              fin svamp                         megasvamp

kantarellerna jag plockade.. :D
**********************
PÅ CRUISING I GÄVLE I LÖRDAGS

håller på å utvecklar nån slags frisyr.. testade mä utsläppt till luggen den här gången

vi var på buddys å kolla när jennie käka pizza.. men jag blev inte sugen! :)

jenny                                 Jennie&jenny                   jag

fina bilar fanns det gott om.. :D

jenny porrar mä en bil.. :p

*********************'
ULLIS OCH HENNES NYA KOMPIS!
min morsa har ju harpesten å oj vad jag å a-lisa har skojat om det.. å hon hade inte gett ullis nån födelsedagspresent än.. så hon gjorde en liten HARE som skulle bli ullis vän så hon inte skulle känna sig ensam.. hahahaaha

inslagen i grönt som harar brukar äta.. :p           hon fick kaninbajs i form av chokladpluttar

Bengt, Fredrik, A-Lisa.. alla i familjen Olsson utom Sofia..

så här såg han ut.. de hade skrivit grattiskortet på ett vitkålsblad också.. hahahahaha.. :D

ja, allt för nu..
puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Av dina bilder att döma så behöver du nog de där stavarna! Slit dem med hälsan och visa upp resultatet sedan!

2008-09-04 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0