hahahahaha

fredrik klättra på backar i vem kan slå filip&fredrik var bland det roligaste jag har sett idag...
(nää, jag har inte sett mycket heller, men fan vad jag skratta!!)

dude ;D ville också komma på vårat party.. det beror väl på om hon klär ut sig.. :p
å om hon dricker.. annars får hon inte komma.. haha.. :p

anonym: ska man boka 00.00 på början till måndag då? går man in på måndag så är det redan fullt..
men jag kan ju försöka på söndagkväll..!!

therese fyller tydligen år imorgon.. :D
hon trodde jag hade skickat en chokladtårta till henne.. men jag är oskyldig..
lär gå å hitta en present åt henne..
nåt som hon kan garva åt.. måste verkligen hitta på något bra.. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: dude ;D

skit ner dej!! :@

2008-09-19 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0