hahaha



Recpet för en bra bakfylledag!

*
 ett härligt uppfriskande bad

*
en smoothie på banan, ananas å mango å apelsinjucie

* äggröra

*
bra musik

man blir som en ny människa efter det.. :p




Pink - so what
den är ju så inihelvete bra..
vilken show hon gjorde på den här videon då.. Underhållande som få...

fan vad mina händer är torra.. :/

igår spydde jag för att jag snusa! jävligt onödigt.. men jag va väl tydligen sugen då!!!
man kan nästan se det som fyllebulimi..
drack goda saker för att i nästa spy upp det...
jaja.. Det är härligt att spy! bara det inte kommer upp i näsan!

aja, ska diska å göra matlåda till micke.. han får nog köttbullar å makisar.. orginellt va?
aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0