fy faaaan...!!!


ååå vad jag bölar... tårarna bara rinner!!!!!!
jag kommer sakna dem som faaaan..
Julia, Therese å Lisa allra mest!!! JAG ÄLSKAR DEM!! <3


josefin hemma hos sig själv.. innan partyt!!!
på förfesten!!!

julia på statoils personaltoa när vi skulle hämta henne.. :)

josefin

jag lämna en smornoff ice-flaska i thereses jobbarbyxor tills på måndag.. *thihi*

här käka vi.. :D


ugly linda.. :p

josefin röker (annat än cigg?? (maybe)) :p


lisa&julia på resturangen


josefin å haris.. :D
¨
therese & jesper

Haris.. :D

jesper&haris.. å de var nykter!!!!

jesper..


Lisa, som också var nykter.. de nyktra gjorde ju kväller lite tidigare.. :(

på tjejtoan.. therse & josefin

julia på tjejtoan!

en kanin som kom upp på scen när bandet spela... mr rabbit (if you know what i mean!)

alla bilder för idag!!!!!

jag är ledsen som faaaaaaaaaaaaaaaan....

fan vad jag bölar då!!

det är ju bra att man känner sig välkommen!! (ta åt dig du som vill!! men jag menar en viss person!)




aja. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0