en finfin idé

jag tänker ju väldigt mycket.. just nu så är alla tankar på flytten å inredningen..
jag vill ha en skoltavla i köket.. (inte för att jag har sett köket, MEN JAG VILL HA!)
vart finns det sånna att köpa då?
Annars finns det ju färg som man kan måla väggen mä så hela väggen blir som en tavla man kan skriva på.. det skulle ju va hur coolt som helst...

*********************'

nu till en annan sak..
när ska man ha en halloweenfest?
Vi ska ju slå ihop den mä våran inflyttningsfest!
Man måste vara utklädd.. det blir ju så mycket roligare då!
vilka kommer då?
kan vi bestämma ett datum å vilka som ska komma?
sandra, mattias å drella?
maja, sofia å kristin? å kanske stefan? :)
peter, jocke, larsson, jesper,sandra å markus?
micke å jag?
mer då?
hjälp mig!! :D
vilka vill komma då?

många roliga tankar i huvudet nu ska ni vetaa.. :D

aja, ska fortsätta leta runt efter skoltavlegrejer.. :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: dude ;D

jag vill komma :D

2008-09-17 @ 19:08:43
Postat av: sofia

jag e alltid på plats;)

2008-09-17 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0