dagen efter!

hela resan har vi gått upp tidigt å kommit sent i säng..

jenny sover i garderoben!

vi gick i affärer å kollade lite innan vi skulle till båten.. och fikade

väntar på taxin till båten! terminalen!                     båten!

grabbarnas båt åkte!     slutbilder från finland

J räknar pengar! Lets go shopping!

utsikten från båten? nää, bara en affisch de hade satt upp så det såg ut som man kollade ut genom ett fönster! haha

min look on the way home!


trubaduren på vägen hem var kass!!! han kom från Gävle å hade ett brynäsmärke på gitarrcaset, men det hjälpte tyvärr inte.. :p

vi träffade på 2 sandvikare som också hade vart på stray cats.. vi har åkt samma båtar och bott på samma hotell.. men vi snackade mä dem först på hemvägen..
komiskt.. :)
Jag, Jenny och A-lisa har haft extremt roligt.. vilka vi än har vart mä.. :D
Underbar resa!

tyvärr lät det som att konserten i sverige var bättre än den i Finland.. :/
men äsch, vi fick ju se dem.. :D

Hot rod lincoln hette förbandet till stray cats



jag köpte parfymer

dior & prada till mig                                                   D&G och CK till Micke.. :)

satsade på småflaskor så man får många olika.. :D


det här är spriten jag köpte.. så nu har vi ett tag.. :p
passoa och finlandia står därbak.. :p


det här var godiset jag köpte.. lemonlakritsen fick mina föräldrar.. :)
så mörk choklad köpte jag.. :D


Kommentarer
Postat av: sofia

oh no.. ser att du köpte sur rabarber... den va inge god!

2008-09-01 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0