AFROOOOOOOOOOOOOOO!!!

idag är det en superdag!!!!
2 underbara saker kommer att äga rum!!!!

först är det afro kl 16 på friskis.. :D
sen är det ju desperate housewivies kl 21.. :D

har gjort frukost och middag till idag.. kommer väl antagligen vara kinkig (trött å sur för att jag är hungrig) efter afron å då är det bäst att ha maten klar..
idag gjorde jag slut på köttbullar, nudlar å grönsaker som blev till en wok.. :)
den luktar då gott iaf.. :D

jordgubbar å apelsinjucie i en smooothie är så jääääävla god alltså.. :D

om jag tar upp kräftorna nu, när har de tinat då? :p

angående kommentaren: ja, man kanske får borelia, men man blir ju så äcklad att man får skabb!! usch.. leave me alone ni små äckliga kryp.. :p

ska väl gå å packa å så nu.. känner mig stressad som faaan idag.. börjar ju närma sig.. bara 3 dagar kvar.. himmel å pannkaka..
Micke jobbar sin sista dag idag.. men fråga är om man ska skratta eller gråta? kommer han få nåt jobb??
jävla sandvik är ju så extremt seeeeeeeg!!!
fattar de inte att våra liv hänger på deras svar?

tror ni inte en fågeljävel har flygit in i mitt fönster då? bara för att det var så rent å fint antagligen..

nää, nu ska jag köra igång mä mina bestyr..

ska till Alex vid 14.. skulle egentligen viljat till Statoil till kl 15 så man träffar både Lisa å Therese på samma gång.. men jag tror inte att jag hinner.. :/

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: dude ;D

woohow,vad är dedär för snygging då ? ;)

2008-09-30 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0