trött

heldag mä Kristin.. det var roligt.. :D
va på arbetsförmedlingen i 1,5timme ungefär.. sen gick vi å kolla lite.. å så käka vi sallad..
rökt lax-sallad.. god som faaaaaaaaaan.. :D

Vi fick mä Sofia till gymmet idag.. :O det var också roligt.. :D
hoppas jag inte pusha henne för hårt nu.. så hon inte vågar följa mä mer.. :p

jag skulle ju köra aerobics 1 jag.. hahaha..
hängde inte mä ett skit å alla var duktig so mfan å man såg sig själv i spegeln.. jag gick därifrån efter 7 min..
jag pallade inte att stå där som idiot å inte hänga mä.. haha..
så jag gick å körde styrka mä de andra i stället.. benträning..

nää, fan inge roligt när man stod där å inte hängde mä.. haha..

imorgon ska jag på bio mä Ina.. Rallybrudar
micke&jenny ska gå på fredag.. :p
får ju bli så då.. :) men det gör väl inget..

vad händer mer imorgon då tro?
få se om jag tränar.. skulle ju behöva vila, men vi får se om jag gör det.. :p

ska nog göra crepes imorgon..
 har köttfärs å mickis vill väl ha pannkakor. .:p

nää, ska gå å lägga mig.. kanske ska börja gå upp när micke går upp? :) (inte när han jobbar tiiiiiidigt då, men imorgon börjar han vid 8..

en dildo? ja, man kanske skulle kunna tro det.. (om man har lika porrig fantasi som jag) men nej, det är sånna här micke ska tillverka i olika storlekar..
man använder dem till att borra i berg.. :)

ja ni, jag blir riktigt avundsjuk.. Sandvik är hur bra som helst mot sin personal..


aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, har inte ens träningsvärk.. jag måste nog jobba hårdare...

2008-10-16 @ 16:11:07
Postat av: Mipi

Du måste ge passen når agånger.. man hänger inte mä ibörjan.. det gjorde inte ja heller... men de brukar ha samma koreografi ett tag.. spec om man går på samma instruktörs pass!1 Så jag råder dig att köra ett par gånger!!! Körde step igår å jag va lite efter för jag får inte hoppa för mycket nu.. men i sommar.. då jäklar haha

Kram på dig å hälsa min bror

2008-10-16 @ 21:41:20
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0