stääääääääääääääääda!!!!

fy faaaaaaaaaaan vad micke å jag har städat idag..
vi skulle ju på spinning, men vi strunta i det.. höll på som bäst mä spisen... men nu glänser den som faaaaaaan.. :D
vi har grejat å bråkat å grejat å bråkat..
Micke vakna nog på fel sida idag.. irriterad över allt.. å då blir jag ännu mer irriterad.. haha..
cirkus.. as hell.. :p

nu håller vi på å tvättar mattor.. tänkte att de skulle vara lite rena å fina mä tills de får nytt hem.. :D

micke håller på å spacklar igen borrhålen nu iaf.. fint som snus..
han var till tippen mä lite grejer å jag kasta mina kläder i nån insamlingslåda! :D


Här har ni världens gulligaste Håkan!!!!! :D

vi var å fika idag.. på eat.. :p käka en grillad ciabatta mä kyckling å fetaost men blev lite besviken.. den smaka inte så mycket..
Håkan va så gullig.. jag fick en bortflyttningspresent! han gav mig ett presentkort på clas ohlson för 150kr.. :D
(han jobbar där!) :)
undra vad man ska köpa för dem.. funderar ju på en köksvåg.. men kommer jag att använda den?
egentligen bra om man ska vara nog mä vad man äter..
jag ska fundera!

vi blir av mä våra gymkort nu iaf.. :d josefin ville ju ha ett å håkan ville ha det andra om inte josefin nu har fixat någon annan.. :)
svinbra.. :)
nu gäller det att komma på ett pris..
2900 för ett helt år..
241kr per månaden ungefär.. * 4= 966kr...
fast de lär betala medlemskort på friskis.. så då drar jag av lite..
äsch, de får det för en 500kr kanske?
4månader på ett kort (mitt) å 5 månader på mickes kort..
maxikort så man kan göra vad man själv vill.. :)

ja, det blir nog bra..

ikväll ska jag å micke käka på jensens å sen ska vi på bio.. patrik 1,5år
vi behöver göra något roligt, för den här dagen har inte vart så underhållande.. stått på alla 4 å skurat hela dagen!!
jag tror micke trodde att det var mindre att städa faktiskt.. haha

imorgon ska vi försöka äta kräftor nånstans.. vill helst inte käka här.. så kladdigt ju.. :p

oj, har jag skrivit av mig nu tro??
ska man forsätta packa lite nu?
bläääääääääääää vad trååååååååååååååååååkigt!!!

onsdag idag ja.. det var värst..
SANDVIK har fortfarande inte ringt!!!
hur orkar de????

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0