myskväll


Idag kommer den här bruden på besök..
det råkar vara min syster.. :p

tänkte att vi skulle ha en myskväll mä middag å grejer..
funderar på om vi ska fixa nån efterrätt också?? räcker ju mä bär å vaniljvisp isåfall..
sen ska ju de på filmen.. vill ju nästan också gå på den.. :p
kyckling blir det iaf.. men jag vet intee hur.. eller vad jag ska göra mä den..

ska väl iväg å träna.. men jag har inte bestämt mig för vad än..
kl 16 är det spinning.. eller om jag ska köra kondition själv på gymet.. har inte riktigt bestämt än..

soligt å fint idag iaf.. :D

har iaf träningsvärk i rumpan sen onsdagens benträning.. :D

*gäsp*

jag är seg idag...
få se vad man hittar på..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0