lördag!

min kära syster har åkt hem nu..
vi har duschat.. ska greja lite.. sen åka till ikea..
köpa:
*stor blomma till toan
*låd-grej till garderoben så vi får plats mä lite mer saker..
*gardinfästen
*gardinstång till köket
*krokar till hallen
*smyckeshängare till mina smycken

va det nå mer? skrev en lista iaf..


testa mitt mineralsmink jag köpte på båten när vi var till finland..
funkar rätt bra faktiskt.. :) ska väl fösöka övergå till det sen när det andra är slut..

micke vill att vi ska hoppa träningen idag..
men mage kan man ju faktiskt träna hemma också.. axlar mä.. för jag har hantlar  hemma..

jag måste få in mer kondition.. ska kolla om det finns lediga platser till spinningen imorgon..
sen ska jag gå på dansen på tisdag.. kan spinna själv på onsdag.. kanske testa aerobics eller nåt i veckan också?
kan ju köra kondition när micke jobbar å sen styrke när han är mä..
då borde det väl bli bra..

aja, lär väl fixa tvätten nu då å röja lite så vi får plats mä de nya sakerna vi ska köpa.. få se vem som betalar idag.. :p
lär ju va rädd om mina pengar... vet ju inte när jag får nya..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0