Linda är duktig idag :D

Ja, inte för att skryta men jag är ju bäst..
Tvättar ju..
Medans jag vänta på att den skulle bli klar så dammsög jag å torkade golven.. :D
kan jag va nå duktigare?
funderar på vad man ska göra för mat..
blir nog fisk.. :p

jag kan göra pannkisar imorgon..


jag undrar vad micke ska få göra..
*göra rent på balkongen
*damma lite? (borde väl ha gjort det före dammsugningen, men jag hann inte) haha
*diska efter maten


sen ska vi träna.. ska nog satsa på rygg idag.. får inte glömma den.. även om det är den tråkigaste muskelgruppen att träna enligt mig..
syns ju inga resultat.. kanske förutom på maskinerna om man ökar i vikt..
å det påminner mig om att jag kanske borde skriva en träningsdagbok så jag vet att jag ökar?


nån håller på å jävlas mä mig..
Får mig att blöda utan att ha mens eller att jag slagit mig..
vad är fel nu då? *suck*

jag bjöd Kristin på en tvätt.. :)
jag fick ihop 3st så hon fick den fjärde..
vi ska väl mötas 11.50 kanske?


aja, puss hej så länge.. dags för mellis.. :) ska det blir en proteindrink?


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0