kväll


i hissen i lördags

ni får ursäkta mig att jag bara snackat flytt/städning och INREDNING ett tag..
men det är allt som kretsar i mitt huvud just nu.. :p

kanske borde tänka mer på ett jobb? haha, jag tar tag i det på onsdag när micke är iväg på sitt nya på SANDVIK!
hoppas han kommer trivas.. :D

Jag fick ett mejl från my darling today.. :D

Tp såklart.. :D
i miss her sooooo <3

ja, ikväll har jag faktiskt tränat magen lite grann.. hade mina fotvikter på också så det vart extra jobbigt..

gjorde en smoothie på blåbär, lingon, banan, 1 rått ägg och jucie å lite vatten..
den vart god faktiskt.. :D


nää, vad händer nu?

ska iaf knäppa kort på lägenheten imorgon.. iaf där det är klart.. :D
så ni får se..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0