kväll?

är det kväll nu? känns som klockan är mycket iaf.. haha..
kanske för att jag är van mä att micke kommer hem mycket senare.. :p


micke spelar tv-spel.. å jag hatar den musiken.. så jag får lyssna på rockabilly i lurarna.. :p
väldigt vackert.. :p

shit... bara 2000kr kvar på kontot nu... snart är jag körd.. :|

men innan jag kollade kontot handlade jag ett par leggings på cubus för 59kr..

meningen att de ska matcha döskallarna på klänningen
blev konstig färg i camen, men jag tror de passar..

jag måste nog sätta upp klänningen mä säkerhetsnålar så den blir lite kortare å mindre swing-aktig..

Han på arbetsförmedlingen tyckte att jag var en färgklick i vardagen.. :D
han tyckte min idé om rockabillyaffären var bra..
är så jävla sugen..
men hur gör man? ekonomi?
plats? inredning?
å jag kan inget om företagsekonomi å grejer..
ska iaf gå på en starta eget-info..

kristin shoppa böcker för över 3000 till sina kurser på högskolan.. så jävla dyrt mä böcker.. det är ju helt sjukt..
sen köpte hon sex&city-filmen å lite kläder.. :O
fattar ni hur avundsjuk man blev eller?
får verkligen träna på att inte shoppa.. :|
köpte en kopp te också..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0