i en tunnel av mörker kan jag se lite ljus?

åååååååhhhhhh.. har slitit å skurat å putsat å fejat som en galning..
köket är klart nu.. bara golvet kvar..
å taket om man ser nå skit där uppe!!!

jag börjar se lite ljus i mörkret nu faktiskt.. :D
känns rätt bra.. :D

hon som ska ha lägenheten efter oss kom å hämta nycklarna.. å lämna pengar till hyran..
ja, hon var ju ingen pudding direkt.. :p
(vad elak jag är, varför då?)

trött man blir då.. tar ju en paus nu jag.. skönt som faaaan kan jag säga..

tog en paus för mat (kycklingkorv mä bröd) å sen drog vi till statoil å hämta arbetsintyg/betyg till mig å sa hej då till Julia å Lisa.. sen drog vi till mickes jobb å hämta hans..

Josefin ska iaf ha våra gymkort.. 1000kr för båda.. bättre än inget ju!!
kommer å hämtar dem i kväll.. men pengarna ska vi investera i nya gymkort i gävle.. 3100 kosta de där per styck..
undra om medlemsavgiften är mä då?? who knows?

har ett kort på sats som man fick mä nån av mina tidningar där man får testa 3 träningar gratis.. :D
det lär man ju göra.. den går ut 10okt.. så jag hinner.. :)

ont i händerna, har ju gnuggat som faaaan..
micke tar badrummet nu.. :) fast jag har vart där lite grann jag å..

för jag tror ju inte att han kan klara det själv.. jag har faktiskt städat toaletter på statoil ett antal gånger.. så jag är ju expert.. :p

åååhhh... undra vad jag ska göra nu`?
flytta ner saker från soffan så micke kan skruva isär den sen.. * suck *
när ska det ta slut?

vi håller på å funderar för fullt på hur vi ska ha i nya lyan.. micke kom mä en lite spännande idé.. lät lite intressant..
jag hade ju min bild.. han hade en annan..

lär skriva en matlista så min mamma kan handla lite till oss till frukost på lördag..
men vi har rätt mycket grejer.. fast inge kylvaror.. :p

kan ju faktiskt skriva den här så kan jenny gå in å kolla på min blogg så kan min morsa skriva av..
*Lättmjölk 1,5 liter.. :D
*storpack ägg (30 eller 24 st eller vad det är för något)
*bregott (stor)
*frysta jordgubbar
*apelsinjucie utan socker.. :) (bara apelsiner)
*mjukt bröd? << ja, de andra kanske vill ha
*lite olika frukter då.. (fast inte äpplen, det har vi)

*pålägg.. (ost 17%, rökt skinka)

Tack älskade mamma!! :D

lär jag göra något nu kanske?
fixa kräftorna? fan, sitta här å kladda mä dem nånstans.. har inte nå tallrikar heller.. haha.. micke ställde ner den kartongen i källaren.. å pappertallrikarna mä.. äsch!!!
direkt ur kartongen!

okej..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0