helgen!

jaha.. då var helgen slut då!

I fredags hade jag hur tråkigt som helst! vi spela tv-spel ju..

i lördags gick jag en promenad.. maja mådde inge bra så hon ville inte följa mä..

jag gick förbi läkerol arena innan matchen.. (förlust mä 4-2 by the way)
1,5tim gick jag.. hamnade på något elljusspår en liten stund också.. över 10 000 steg.. good work..
har inte kört nån styrketräning i helgen..

sen bakade jag bröd.. potatis, grahamsmjöl å lite salt.. i stekpanna utan smör.. ble ungefär som tunnbröd..
hur gott som helst.. :)

vi hade verkligen SKIIIIIIIT-TRÅKIGT i lördags.. vi skulle ju hitta på något mä maja å sofia.. men maja var dålig å sofia ville vara mä sin katt.. så vi var hemma å hade tråkigt som faaaan..
jag tittade på dansbandskampen.. det är ju ett litet mysigt program ändå.. :D
trodde verkligen inte scotts skulle gå vidare.. :O
tittade på nån film också.. vad den nu hette? Colleterall eller vad den hete..
dög väl.. :p

idag har vi pysslat å fixat lite.. :)
sen hörde maja av sig så vi tog en promenad.. (10 000 steg)

utegymet i bolougnerskogen som jag å maja checka in.. man använder sin egen kroppsvikt..
sen plocka vi en massa löv å kvistar..
Jag å min dotter som jag inte har ska pyssla i veckan.. haha.. :D


imorgon arbetsförmedligen på ett info-möte..
tisdag är det danspasset på fjärran..
onsdag ska jag tvätta..
lördag party!!!!


Vi har iaf hittat jelly-ingredienserna! Ica Maxi - dächokladpuddingarna å det finns.. :)
jordgubbs-smak.. å den kommer bli grön.. fanns ingen röd eller gul karamellfärg! bara en grön på hela ica maxi? - ja, verkade som det!!!

maja kom över å spela lite spel mä oss å kolla på "ensam mamma söker"
Det var roligt.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0