hårt som faaaan

jävlar vad jag körde hårt idag.. :D
jag blev väl extra inspirerad av att läsa body..
triceps+bröst.. de är slut som faaaaan.. power.. :D

försöker få mä mig sofia på danspasset sen också.. :)
vet inte riktigt hur det går för mig.. :p
inge vidare verkar det som.. :(

på torsdag ska jag ha en vilodag från träning.. kan ju ta en promenad iaf.. :)

Kristin kommer vid 11 imorgon å kollar lägenheten sen vi fixa den.. sen ska vi ut på stan..
kolla in arbetsförmedlingen också.. :)


sandra undra om jag ska på hockey på torsdag.. jag kan säga så här.. Ja, om inte vi ska på bio.. Rallybrudar
men kanske kan skjuta upp det också..
jag vet inte.. ska fundera lite.. :)

har ont i handleden.. :( går lindad mä bandage å smörjer in mä tigerbalsam då jag inte har bandage..
micke får diska också..
min jävla cp-handled pallar inte.. :(
så allt får jag göra mä en hand nu.. Jävla skit!!!!!!!!!!!!!
har vart så sen flyttveckan..
jag måste lyssna på handleden å inte träna så att det gör ont..
därför kan jag inte testa skivstång nu.. inte yoga heller för då står man väl på händer å fötter å hur som helst?

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0