hahaha :D

håkan hade hittat vimmelbilder från fåglaviksparken där vi träffades första gången å blev vkompisar.. :D


jag i röda klänningen!

vart ju livrädd hur jag skulle se ut.. jag brukar inte se så himla fräsch ut efter att jag dansat å druckit.. haha

Jag&Håkan! :D
man ser att jag är påverkad.. men inte farligt.. :p

cigg&cider.. jasså? sånt pysslar jag mä!!! cider visste jag, men cigg Linda?!

********''''
vi ska iväg å spinna vid halv12. .:)
ska bli svettigt.. :)

sen idag funderar vi på att gå på bio vid 21..
sofia&maja, vill ni hänka?
eller blir det för sent? ni ska ju jobba imorgon..

vi var ju i åmot igår.. men tror ni inte vi glömde fryssakerna.. blåbär, hallon, lingon å kantareller!!!
det var ju inte så smart.. men inte så långt att hämta nu ju.. *thihi*

redan gjort maten för idag..
broccoli&skinksås å spagetti.. bäst att ha maten klar tills efter spinningen!!
annars blir jag sur å kinkig.. :p
*'''''''
på fredag är det JOBBMÄSSA i läkerol arena.. massa företag som söker folk..
ska dit å kolla lite innan jag anmäler mig till arbetsförmedlingen.. man kan ju ha tur att hitta på något bra!

aja, snart lär vi gå..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0