promenad!

ganska söt kille, ett fint papper, bra saker att fundera på, en orange penna<<< så kan man ungefär sammanfatta infot..
jag ska fundera..
ingen har ju sagt att jag måste.. eller att jag är tvingad..
jag borde utbilda mig mer i såna där bokföringsgrejer å saker i så fall..

JAG HAR JU MICKE, men låt mig bara  skriva vad jag vill! : oroa er inte!! i´m just saying!!!
på mötet så fanns en man som egentligen är min typ av kille utseendemässigt..
grov, fina linjer, schysst klädstil..
men under tröjan så fanns fett..
det är nog därför jag drar mina blickar till bodybuilders numer...
de är grova, men under tröjan finns bara muskler..

gör inget mä lite ögongodis you know.. :D

vi höll på å diskutera igår också, jag å micke..
jag sa att jag skulle göra slut mä han om han blev tjock.. jag skule heller aldrig bli tillsammans mä nån som var tjock..
OM INTE: han höll på att göra något åt det!
ANLEDNING: han drar mig mä ner i skiten om han blir tjock.. /inte tar hand om sig själv..
Jag kan inte vara med någon som är onyttig.. inte tar hand om sig själv.. för då kommer han att förstöra mitt liv med..
jag kämpar mot mitt matmissbruk every fucking day!!!
jag har kommit rätt långt! men det skulle aldrig funka om jag levde mä någon som inte brydde sig och inte ville hjälpa mig!

jaja, nog om det..
vet inte varför jag skrev.. ville väl få något ur mig.. :p

jag tog iaf en promenad efter mötet..
å lite bilder..

ankorna är tanternas bästa vänner!?

skapligt härligt att va ute i det här vädret!

jag förföljde en anka.. :P


beroende på vart man rikta blickarna så kunde man få olika årstider på samma promenad.. :p

det låg en tunn is på dammen.. :)

jag hade kilklack och jeans så det blev en kort promenad för mig..

nu ska jag äta lite köttbullar.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0