mmm.. :D

åååhh vad svettigt det var på gymmet...
tränade inte det hårdaste.. men mer än lagom..
stod p åbalansbrädan ett tag på slutet också.. helvete vad mina ben skaka.. haha.. av att bara stå samtidigt som jag höll i 2*8kg´s hantlar.. helt sjukt.. :)
men sån träning behöver ju mitt knä! nu är det ju den halkiga årstiden!!!
INGA SOMMARSKOR PÅ LINDA!!!!!!



nää, fy faaan.. tänk att sitta hemma i  en hel jävla månad.. det var inte megaroligt! jag kunde inte ens stödja på skiten! ddet var en jobbig tid..
känns dock inte som om det var i januari utan längre sen..

ja, vad fan ska man göra för mat då?
något mä köttfärs iaf..


nää, lär väl styra upp nån mellis.. vad nu det kan va för nå? frukt?

13 börjar tvättiden.. fan vad segt!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0