lussebulle!


det här blev nog min finaste bulle.. undra vem som ska få den? :)
vem är mest värd den?

just nu känns det ju inte som att det är jag.. för jag har ju inte tränat idag..
men jag har ju tagit hand om mig själv å gjort något jag tyckt ha vart roligt..

ja, jag ska klura lite på det.. slutar väl mä att micke slukar den utan att ens se på den.. :(

*******''
slängde in bakpotatisarna i ugnen nu iaf..
då är de väl lagom tills micke kommer hem.. :)
onyttig skagenröra.. god som attan, men onyttig..
massa E å grejer..

************
jag å micke ska ju inte ge varann nåt i år utan vi ska göra något istället.. typ SPA...
http://www.selmaspa.se/paket.asp/id/101010
kärleksresan låter ju väldigt bra.. :D
elelr så kanske vi kan åka till tallin eller finland eller något.. ska kika lite mer.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0