halt!!!

Varning!!! det är halt som fan.. har aldrig vart mä om at tdet är så halt?!
å jag lura ut maja på en promenad..
vi ramla inte iaf.. :D

har bakat en massa idag..
bröd, saffranskaka (hård) å äppelkaka mä kanel..
jenny ska sälja mä sin klass imorgon..
såklart syster ställer upp.. :D

fy fan, ställde mig på vågen..

inte roligt!

10kg+ från mitt rekord..

88kg alltså..

Lite mer motion kanske inte skulle skada?


Kom igen nu Linda, jag vet att jag kan!!!!!


ja, då kör vi på.. deppa inte ihop!!!


aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: Mipi

det fixar du... vikten alltså, har man väl gjort det en gång så gör man det igen!! Håller tummarna för dig! Krams från en som blir rundare å rundare ;)

2008-11-30 @ 12:24:45
URL: http://mipi33.blogg.se/
Postat av: hakeman

AHH...jag vill ha lussekatt!

Skicka ett par..3-4 kg till mig på posten..

gör inget om de blev hårda!...jag vet hur man använder ungen nu!

































2008-12-01 @ 08:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0