fredag

jaha.. fredag..

yoga igår va jävligt skön.. men inget man blev svettig av.. var en övning jag inte klarade av.. man skulle stå på skuldrorna ungefär..
får öva på det..
var gemensam bastu så jag å micke bastade efteråt.. sköööööönt.. :D

jag är redan klar mä maten å disken..
blev köttfärspaj av köttfärssåsen från igår..

ingen fest blir det idag heller..
vi stannar i gävle..
partyhumöret har försvunnit för ett tag..
Micke tycker att han får tanka hela tiden.. å så vill han väl sätta på vinterdäcken å så,,
Sofia hade fullt i sin bil.

jag funderar på om jag ska baka till nästa vecka..
vilka kan tänkas komma på tisdag?
Moster&mormor?
sofia, maja å kristin?

bullar, kakor å tårta?
Linda, kom ihåg att allt det där är onyttigt!!
hur mycket äter folk egentligen?? du kan ju lika gärna bjuda på fruktsallad eller nåt...
a, men om jag bakar så har jag ju något att göra.. :p


jag funderar jämt så mycket.. på allt!!!

idag undrar jag vad jag ska träna.. elle jag vet nog redan..
rygg&biceps..
tänkte köra spinning.. men jag har träningsvärk i rumpan å tränade benen igår så de får vila idag..
då blir det nog triceps&bröst imorgon..

viiiii måste köpa ett batteri till våååååågen.. har inte en jävla aning om vad jag väger..
jobbigt som satan..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag och brorsan äter MASSA tårta :p

2008-11-07 @ 13:08:53
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0