födelsedagspresenter

jag fick det här: :D



av jenny fick jag 300kr och den här fina spiralen.. :)

det här kortet också.. :p den lilla råttan.. haha..



av kristin fick jag badbomb å badolja.. och egengjorda örhängen.. :D som jag höll på å tappa 2 ggr igår.. :|


av mickes mamma fick jag det här fina kortet och 100kr.. :)


av maja fick jag vin.. blue moon.. har jag inte testa.. :)


av mina föräldrar fick jag ju den här blomman å äälgkött.. :)

av micke fick jag 300kr på hm..

ikväll kommer min moster å hennes karl bengt.. å kanske fredrik..
sofia också kanske?
ska göra nån slags minibakelse kanske?
kan ju inte servera chokladtårtan.. det måste ju vara något fräscht.. :p

usch.. jag är så lat.. inte vart å tränat sen i måndags.. :/ å käkat en massa onyttigt..
men jaja.. :p

ska väl sätta igång och göra lasange nu kanske.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0