ensam Linda :)

igår hade jag fullt upp kan jag säga..
Tvättade, gick en promenad mellan tvätt 1 och tvätt 2..
sen gjorde jag mat mellan tvätt2 å 3..
sen stack ju micke till jobbet å då tog jag det lugnt en timme å kikade på desperate.. ::D
sen kom kristin en sväng, medan jag gjorde mig iordning för en promenad mä gimlix..
så då blev det en till.. :)
å promenaden slutade vid gymet där jag körde triceps + bröst..
sen kom jag hem, gjorde mat å diska..
sen hann jag sätta mig vid datorn nån minut innan jag gick till kristin å fick mina ögonbryn fixade.. :)
vi kikade på färjan å lite på fotbollsgalan..
jag fällde nån tår när kristin noppade mina bryn..
Kristin fällde nån tår när hon såg Pelé på tv.. haha.. :D
så söt.. ;-)


fina ögonbryn.. :)
kanske borde färgas också? :p


sen hann jag lagomt hem innan micke kom..

va inte det mycket på en dag då? en skön dag.. ingen stress å mycket träning.. :D
bra Linda.. :D


************
idag så åkte micke til ltrollhättan.. eller han har inte hunnit så långt..
kändes inte som om jag ville gå på begravningen.. var ju inte så känd mä mickes morfar..
såg han en gång på dödsbädden..
så jag stannar hemma..
**********'
så vad ska jag göra då?
blir desperate snart.. å så är det ju supertisdag mä start kl 20 ikväll på tv..
däremellan vet jag faktiskt inte..

*titta ut, oj vad det snöa*

skulle ju va trevligt om man kom iväg å träna.. (bara för att du var duktig igår Linda så behöver du ju fan inte maska idag!)


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0