Duktiga Linda.. :D

vaknade lite före 8.. de höll på å borra.. men jag skulle ju ändå gå upp kl 8 så det var rätt lugnt ändå..

sen klädde jag på mig å packa gymväskan å gick en 45min lång omväg till gymet..
men jävligt halt så man kunna inte gå så fort..
pulsen låg väl mellan 120-130...

sen kom jag till gymet.. lite folk så jag sprang mellan alla maskiner hur som helst..
annars kan man ju få vila när annat folk har maskinerna.. men idag vila jag inte så mycket kan jag säga..
jag tycker inte om att vila på gymet heller.. som micke, han kan sitta å glo i några minuter mellan seten..
jag tränade ben..
stängde av pulsklockan när jag skulle stretcha..
då stod den på 227kalorier.. då är det både för promenaden å träningen..
rätt hyffsat ändå.. bas-spinningen är ju på 210 ungefär.. iaf för min del..

bra Linda..

käka 2 omega3-piller innan promenaden..
drack en proteindrink innan jag satte igång mä benträningen..
sen käkade jag 2 stekta ägg (utan fett) + en macka mä tomatpure (tomat å salt bara) å paprika å purjolök på..

ska käka lite och ofta nu..

blev så tagggad efter att jag läst fitnessbunnys blogg igår..
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4477001

ja.. :)
nyduschad å ja, vad mer, tränad? :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0