deprimerad!

nu blev jag deprimerad också..
blir så när jag inte gjort nå viktigt på en hel dag..
iofs fixat middagen till imorgon å tvättat..

men borde ha städat å motionerat!!!

men borde man så blir det väl helt enkelt inte roligt..
är det inte roligt så vill man inte göra!

så vad ska jag då göra för att det ska bli roligt? :)
komma ihåg känslan om hur bra det känns när man har gjort allting..


så imorgon får jag slå upp ögonen.. tänka på hur härligt det kommer bli när jag kommit hem från en härlig promenad i snön! hur fint det blivit efter att jag städat!
å hur härligt svettig jag blivit efter en träning.. :)

micke ligger i badet nu.. ljus å panflöjtsmusik.. :)
så jag gav han en skål melon å ett glas citronvatten mä en fryst jordgubbe i..
just like i want it!!
han är ju så söt.. :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: dude ;D

HAHAHAHAHAHA,panflöjt xD xD

2008-11-24 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0