dagen efter!

ja, jag mår bra.. väldigt bra.. :D
har Linda äntligen lärt sig att dricka förståndigt? haha.. jag blir alldeles förvånad.. :p

vi plockade undan å diskade igår.. så det är bara golven kvar till idag..
men det vart inte så stökigt å skitigt..

man kan mer kalla det en lugn kväll mä vänner istället för en fest.. :D
men det var roligt..
peter,sandra å markus va ju lite sega.. haha.. :) men de kom ju tillslut..

ja, jag käka på max inatt.. det var väldigt gott kan jag säga.. :p

det vart ingen utgång heller.. vi var så sega att det va onödigt att gå in för en timme liksom..

bilder kommer senare när jag fått dem.. för det får jag väl? :p

jenny drar hem 14.10.. då har hon vart här i en vecka.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0