nyduschad å klar..

sådär ja.. då har man hunnit mä å steka en massa jävla pannkakor, gjort 2 minismörgåstårtor.. gått en promenad,, ;) suttit å solat en stund från våran franska balkong.. härligt mä ränder.. :p

 så här fin vart min tårta.. :p
philadelfiaost (stavas det så?) både naturell och med vitlök å örter..
rökt skinka
små ostbitar
paprika
gurka
gjort på polarbröds rågtub...

micke fick en våning mer än mig eftersom han är karl.. :p
han slapp paprikan å.. för det tycker ju han inte om..

Lindas pannkakstårta

pannkakor (jag gjorde ju egna, men är man jävligt lat så kan man  ju köpa med) :p
jordgubbssylt
vaniljvisp
nougatkräm
å så strödde jag på lite chokladpulver över.. :)
sen är det bara att varva mä allt.. :p

hoppas han blir nöjd..
jag smaka på alla ingredienser så jag får inte provsmaka den.. för då jävlar..
provsmaka 2 pannkakor också.. fy på mig.. mår illa nu... vart så sött..

har duschat å är iordning gjord nu... micke vet ju fortfarande inte att vi ska på bio.. haha


okej..
va väl allt för nu..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0