mat

ååhh vilken god mat jag gjorde idag.. :)





Kasslergryta mä ananas och purjolök å ris.
kassler
purjolök
ananas
milda matgrädde eller vad det nu heter
turkisk yoghurt
soja
salsa

stekte kassler, purjolök å ananas lite grann.. sen hällde jag i en milda matlagningsgrädde å lite turkisk yoghurt.
hade i lite soja, peppar å paprikapulver.. lite salsa hade jag faktiskt också i.. sen lät jag det stå och puttra lite..
till det hade jag råris och en majskolv..

himel vad god majskolven var då..
eldorado har vissa bra grejer ändå.. :) har för mig man bara behövde betala 8 kr för 2 majskolvar å..

gick en extrasväng när jag skulle till netto å spelkiosken.. så jag ligger på 4000 steg nu.. få se hur många det blir till statoil då.. :)
köpte iaf en vattenmelon på 4kg.. cashewnötter på 1kg, pistagenötter å ett halvt kg, 1 liter mjölk å 1 lite lätt filmjölk. 1,5kg bananer å 800gram gurka, 0,5kg palsternacka... förstår ni hur jävla tungt det blev? haha..
höll på å bära ihjäl mig..

palsternackan är nog min favvo just nu, om inte majskolven slog det till lunch? för den va så söt å god..
men palsternackan iaf.. den är billig å söt.. bara att rosta den i ugnen.. man kan äta hur mycket som helst.. mmm.. :)

här har ni en bild så ni vet hur den ser ut tills nästa gång ni går å handlar.. :)

aja, ska dra till jobbet nu jag snart...
sen blir det träning.. :D
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0