ledig för en gångs skull

gick å la mig före 20 igår.. men låg å läste "hästarnas dal", fortsättningen på "grottbjörnens folk", å så låg jag å micke å myste å snacka å busa å greja.. :) så kanske somna vid 22 ändå..
det va så konstigt, för jag vakna flera gånger av att jag låg å skratta.. helt sjukt.. jag kommer inte ihåg vad som va roligt heller.. :p

mitt "bakfyllekäka" bestod iaf av kycklingklubbor å potatisgratäng.. å till efterrätt en glass.. :p

det var den där färdiga felixgratängen mä 5,5%fett.. (säkert bara transfetter) men den är ju så god å det var länge sen å det va enkelt så jag körde på det igår..

idag tar jag det lugnt.. skulle väl va schysst att gå å klippa mig eller shoppa lite men, orka? :p

jag funderar på vad jag ska göra för mat också.. micke kanske blir glad om han får pannkaka? men då vill jag testa att göra en lite nyttigare? kanske mä morötter i? men då kanske han inte blir så glad.. :p

jag ska fundera på det..

jag är sugen på ett par MBT-skor nu jag.. men de är ju så jävla dyra.. 2000 spänn va? :|
http://www.swissmasai.se/

på europris fanns snygga raggarskor nu.. svart-vit-rutiga ballerina å svart-vitprickiga för bara 99.. man kanske ska slå till.. :)

jag ska fundera.. :)

aja.. ska väl kanske gå å äta lite kyckling nu..
men hoppar nog resten av potatisgratängen å ger den till mickes matlåda imorgon.. kan lägga i köttbullar där i så får han finfin mat imorgon mä.. :p

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0