jaha

jag har verkligen vart ledig idag.. inte gjort ett skit..
förutom min speciella pannkaka..

 Lindas pannkaka

250g keso mini
6ägg
3morötter
2dl lättmjölk
1tsk vaniljsocker
halv dl socker
2 äpplen
1,5dl grahamsmjöl
1,5dl vetemjöl
1tsk salt
1-2tsk kanel

riv morötterna å blanda ihop mä allt utom äpplena.. höll i en smörjd form.. skiva äpplena å tryck ner skiten i smeten..
225grade i typ 45min..

micke gav det 4,5 av 5 toasters.. :p den ser inte så god ut, men det doftade gott å den va fin mä jordgubbssylt till..
mycket protein å rätt lite kolhydrater ändå.. :)

micke knäppte kort på mig idag..
men det vart så fult så ni får inte se.. :p

nää, men vi la oss i sängen efter maten.. micke somna å jag låg å läste.. fråga han vid 20 om vi skulle träna, men han sa nej.. :p (skyller på han) hehe
så det vart inget idag.. mn skönt i va helt ledig från allt en dag å.. :)

nya tag imorgon..
aja puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0