jag lever inget roligt liv just nu..

jag hinner ju inte må nåt för 17..
alltså, jag kommer å jobba alla 7 dagar den här veckan utom i tisdags som förstördes av en kurs som vi inte fick betalt för å som tog hela dagen.. inte värt det!

fan vilken jävla mensvärk jag hade idag.. skulle ju möta micke vid friskis, jag palla inte gå ner dit.. då hade jag spytt..
jag va tvungen att lägga mig.. tog en alvedon.. å läste för att jag inte skulle tänka på värken lika mycket..
micke kom å hämta mig.. men jag palla inte träna så jag bjöd han på lunch på stan istället..
jensens böfhus eller vad det heter.. danskt.. jävligt schysst mat alltså.. mitt favvoställe nu tror jag, men man ska ju gå dit vid lunchtid, för å få de bästa priserna.. :p
å sen bjöd jag han på mjukglass mä.. å jag åt också en.. :)
så det va schysst..
*gäsp*
sen skjutsa han mig till jobbet å drog till trollhättan.. :( så jag är ensam..
vi hinner aldrig umgås ordentligt känns det som..

min bäjb.. ;-)

harris jobba jag mä idag.. han köpte en bmw igår.. å han stod å kolla ut på den hela tiden.. han är så gullig.. ;)

mmm.. är lite besviken på alex.. igår ringde han å sa att han skulle veta vilka vi hade skjuts med på rockabilly imorgon då.. idag skulle han ringa å berätta det sa han.. ja, han ringde idag.. men han skulle till uddevalla på nåt annat imorgon istället.. :(
men balooo kanske räddar mig.. :) å tar mig mä..
vi får se.. han skulle ringa sen..


fireball steven som spelar i fåglaviksparken? imorgon.. vid herrljunga typ..

aja..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0