jag fick vara ensam :|

jag (kass på allt) , freja (ny heltidare) å praktikanten Madde.. men vi överlevde.. haha

anna lät mig själv vara själv på eat mellan 16.30 å 19.. en jävla tur att ingen kom å beställde nån krånglig mat..
då hade jag fått panik..
men ja, det gick bra.. sålde en öl, å massa glass.. :p

micke är å tränar.. kommer väl hem snart..

han hade vart gullig å dammsugit, gjort mat å städat toan...
antar att dammningen är kvar till mig.. men jag pallar inte idag..
kommer nog inte palla imorgon heller..
jobbar 10.30-14.30 på eat..
16-20 på statoil..
gjorde iaf 9 tim på eat idag.. :D duktigt linda..
men jag va så jävla nervös jag bara..

åååhhh vad seegt.. hockeyn börjar kl 21 ikväll.. iofs missa jag ju inget då..
men matchen tar slut sent å..


Henrik Lundqvist står ikväll.. :)
synd det inte va honken.. :p men henke är väl bättre..


puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men OMG, han är såå het! ;)

2008-05-09 @ 09:30:41
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0