jag är ju duktig som faaan.. :D


the shadows - apache
lyssnar på den just nu.. det är väldans bra.. :)

imorse när jag vakna 9.50.. så tog jag en proteindrink å ett omega3piller å gick ut på en promenad/joggingrunda..
jag blev svettig som faaaan.. :D härligt..
sen la jag mig å läste topphälsa.. sen hade jag sån energi så jag damma, plocka upp allt från golvet, dammsög å torka golven... annars brukar ju jag å micke dela på det där.. men jag gjorde det idag eftersom han tvätta igår..
men han ska få göra lite andra saker istället idag..
skrubba badkaret, fixa de små vita sakerna man har under stolar för att de inte ska repa å greja mä golvet å lite andra småsaker..

sen ikväll är det tänkt att jag ska gå till friskis igen.. :)
jag har faktiskt 14 000 steg 2 dagar i rad nu.. men om jag går till friskis ikväll så hamnar jag nog på en 16 000 idag typ.. :D
hur bra som helst..

micke kanske drar mä bror sin till växsjö (stavas det så? haha) imorgon..
å då betyder det att jag blir ensam i helgen.. frågan är ju när hockeymatchen börjar imorgon?
säkert vid 01.15 eller nåt.. :p
men om det blir så.. då kanske jag ska unna mig att gå på bio alldeles själv? :)
bara jag.. å kolla på what happens in vegas.. det skulle va kul..
men tar nog den tidiga bion då.. :)
aaa.. det låter som en fin plan..
alex ville att vi skulle dra till badstranden om det vart fint väder i helgen..

ja.. :) jag är på väldigt bra humör just nu.. :D

ska nog lägga mig å läsa topphälsa igen...

låg å läste grottbjörnens folk till halv01 igår å.. kunna inte sluta.. :)

micke ska väl till honda innan han kommer hem.. :p

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0