inge sol här inte!

aha, har inte snackat nå mä alex än.. men det vart då ingen solig dag iaf..
har regnat lite å.. i värmland hade det tydligen snöat enligt dääniiiebooooiie.. :p

jag har bestämt mig för att äta kyckling idag.. vet ni hur gott det kommer bli?
ska nog gå en promenad nere vid sjön å sen gå till netto å handla klubbor.. kycklingklubbor.. :)
ska nog göra palsternacka i ugn å koka lite broccoli till.. shit, jag kommer äta ihjäl mig.. men fatta va nyttigt.. :D


jag vägde 82,3 idag.. :D fattar ni? jag är på G igen.. :D hoppas jag..

skulle ju vart kul å hälsa på anna på eat å.. men orka.. ööhhhh...
jag sitter å funderar på hur jag ska göra..
om jag går min vanilga promenad nu på typ 8000 steg.. å sen går ner på stan å kollar film å går hem igen..
då lär jag ju få 12 000 steg till kanske.. det blir ju 20 000.. låter trevligt att komma upp i det..

kom upp i 6800 igår, men då cykla jag ju överallt..

sverige förlora.. :/ så nu blir det sverige-finland ikväll.. tydligen.. trodde de spela imorgon..

lär nog boka biljett till bion.. annars blir jag väl för lat för å komma iväg.. :p

nää.. nu blir det promenad.. :D

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0