frukost

 Morgonens smoothie
några jordgubbar
1 banan
några hallon
några björnbär
några svartvinbär
1-2 dl lättfilmjölk
1dl mjölk

mixa allt.. Å drick.. :p
jag fick 2 glas av den så jag spar en till sen.. :)
'

hade jag vart extra duktig kunna jag ha haft i lite linfrön å så.. men äsch.. jag kör den naturell idag.. :)

svängde nyss ihop en laxöring och stoppa in den i  ugnen..

fått både fitness magazine och body idag.. :D
så jag har en massa att läsa.. men tror ej jag hinner så mycket.. :/

jag tror nog jag ska gå in på europris på vägen till jobbet å kolla in om de har de där skorna.. :p
annas händer väl inte så mycket mer än jobb 16-20 å träning efter det..

aja..
får dra vidare nu.. :p (mä det menar jag lägga mig å läsa fitness.. haha)
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0