.

jaha, då var det onsdag då...
igår va det verkligen stressigt.. hade massor att göra på eat.. å sen kommer jag inte därifrån förrän 15.15 typ.. å jag skulle gå till statoil.. vilket tog 40min i multispeedad version.. fy faan vad fort jag gick... å stressad som faaan..
men jag hade 10 min att ta igen mig på innan jag började...

faaan börjar hockeyn kl 19 ikväll.. :( då jobbar ju jag...

vet inte riktigt hur jag ska ta mig till jobbet idag..
cykel eller gå?

micke körde på en bil bakifrån igår.. är ni förvånad? INTE JAG!!!
men det gick inte så fort å det vart nog mer skador på hans bil än hennes..
så han fick betala 1 å 8 till henne.. å vad han får betala för sin egen vill jag inte ens veta..
hade massa märken å huven hade blivit lite sne.. jävla klant.. *suck*

gjorde en väldigt god omelett till frukost.. mm.. :)
purjolök
skinka
tomat
svarta oliver
2 ägg
några små klickar av mjukost mä vitlök å örter...

ska göra nån slags kassler sen.. vet att jag ska använda mig av ananas iaf.. :p

nää.. nu ska jag gå å hämta ut min pulsmätare å kanske handla lite.. :)

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0