Välkommen till min nya blogg!

Ja, jag har ju skaffat mig en blogg till sist då..
Nu gäller det att komma på hur man grejar mä den.. :)

ja, snön har fallit igen.. :p när ska det bli ordentlig vår?
va lugnt igår mä.. vi städa å greja.. sen gick vi ner på stan å tog en fika i solen.. sen gick den i moln när vi skulle gå hem så vi tog bussen.. haha.. :p
micke handlade en tröja på carlings för presentkort som han hade fått av jenny..

6 en gång varje dag i en hel vecka.. måste va rekord.. haha.. vi får se om det fortsätter.. förmodligen.. :p

image2


jag måste skärpa upp mig alltså.. jag åt godis som micke hade lagt i vårat stora påskägg.. har käkat massor känns det som.. så nu lär jag faaan ta å ge mig!
men jag får faaan inte bli sjuk nu.. :( hinner ju aldrig komma in i träningen ordentligt å köra som jag vill.. först knä, sen vart jag ju sjuk, sen åkte jag ju till åmot å nu kanske jag är sjuk igen.. hoppas verkligen inte det..
lär väl mäta mig idag kanske.. men väger rätt mycket nu så det lär väl inte va nån soskenshistoria antar jag.. :p

blir väl lugnt idag.. kanske ska ta tag i swingdansen mä micke.. :D
träning ikväll iaf..
3vilodagar lär väl räcka..
men det blir nog lugnt iaf.. man får inte köra hårt flera veckor i rad.. :p får köra lätt många ggr istället.. :)

sökte som receptionist på friskis igår.. fatta vad lycklig man skulle bli om man fick det.. :)
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0