tisdag

jaha, då var det tisdag då.. undra vad man ska göra idag.. dra ner å snacka lite mä malin å anna?
har iaf gjort pastagratäng.. ska nog gå å smaka på den.. är ju lunchdags nu.. :D

den var inte alls så tokig... pasta, spenat, broccoli, paprika, vitlök, rödlök, bacon, mjölk, matlagningsgrädde, salt&peppar... mm.. gott.. :D
ja, då var det slut.. :p
sitter å lyssnar på rock´n´roll-radio på tv.. så jävla schysst.. :D jag kan inte riktigt fatta att vi ska åka på stray cats sen..

hmmmm.. vägde 85,1 igår.. inte bra alltså.. men imorse vägde jag 83,6.. rätt ovanligt att jag väger så mycket mindre på morgonen.. men hade druckit jävligt mycket vatten å så.. jag har ju satt upp delmål i min kalender.. men jag kan säga att de har spruckit för länge sen.. så jag har bestämt mig för att sätta upp mål för dagarna istället..
som idag till exempel.. har jag som mål att inte väga över 85 på kvällen.. äter jag NORMALT så borde det inte hända.. men vi får se..

ikväll är det benträning.. det roligaste tycker jag nästan.. eller egentligen vet jag inte.. tycker faaan allt är roligt just nu... men ska nog aldrig köra hårt 4 dagar i rad mer.. fy faaan vad jag hade ont i förra veckan.. haha.. träningsvärken höll på att döda mig.. :|

har ni hört talas om "jag är bra-boken"?
Mia Törnblom har kommit på idén.. man fick mä den i nån utav mina tidningar..
Man ska skriva 3 saker som man gjort bra under dagen..
Man ska skriva 3 saker man är tacksam för. Nej, minst en iaf..
Och så ska man skriva minst en sak man "behöver" ha hjälp med till morgondagen så får man lättare att somna.. liksom, så slipper man tänka på det..
så nu ska jag skriva det här så jag gör det.. gjorde det ett tag förra året, men  sen sluta jag..

jag tar igår nu eftersom jag inte hunnit göra så mycket idag.. :)

BRA, saker jag gjorde bra igår.

Bra Linda, att du drog mä dig Micke på en promenad. :)
Det är nyttigt mä frisk luft och motion som du så bra behöver.. :)

Bra Linda, att du inte svimma fast det var så dålig luft och lukt på gymet igår. :D
Du stod ut fast du kände dig lite svag ibland å nära att svimma.

Bra Linda, att du ställde upp för Hedi igår när hon va sjuk och var tvungen att gå hem.
Du ställer upp väldigt mycket för dem på jobbet.. Det är bra, bara du mår bra av det.

TACK, saker jag är tacksam över.
Tack för att det snöa igår.
Det var så mysigt att gå mä micke när det snöa.
Tack för att jag kom iväg till gymet igår.
Träningen är viktig för dig, det är meningen att du ska må bra utav den.. :)

HJÄLP, saker jag behöver ha hjälp med.
Hjälp mig att äta nyttigt och i mindre portioner.
Just nu är det väl si och så med det. Men bara att kämpa på.
Hjälp mig att bli bra i knät.
Det är så frustrerande att inte kunna springa och hoppa. Men låt knät få den tid det tar att bli bra igen.
Hjälp mig att inte klaga så mycket på Micke.
Han försöker ju sitt bästa, ser du inte det?

ja, då var den övingen igång igen då.. :)
nää, ska jag gå ut på en promenad nu? JAAAAA.. :D
puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0