tar det lugnt idag då.

Ja, den lugna dagen har ju börjat bra.. Käka en väldigt mjuk avocado, 2bitar honungsmelon å 2 ägg, å lite kaviar faktiskt.. å sen käka jag en banan som mellanmål innan lunchen.. :)
Lunch blir den där pastagratängen jag gjorde igår...
Ska kolla om man kan göra nå roligt mä köttfärsen på tasteline.com
Jag hatar liksom vanlig husmankost just nu, jag vill alltid hitta på något nytt. så jävla tråkigt att äta samma gammla vanliga mat ju..

Jag mår inte riktigt bra men är ändå inte riktigt sjuk.. det är ju det jobbigaste.. man vill ju göra något, men man vågar inte, för man vet att det kan skada kroppen om den nu är småsjuk.. det ska va antingen eller.. antingen frisk å pigg som en lärka, eller så ligger man däckad i sängen liksom.. jag skulle kunna göra saker nu.. men *suck* det är väl inte så bra.. vi har ju ingen febertermometer heller vi.. :/
kanske man ska köpa till mickis i present i maj.. haha.. :D
nää, jag tänkte köpa nå fina träningskläder till han kanske..
han har ju bara ett par byxor som han använder jämt.. hur fräscht är det då?

jag har typ samma kläder 2 dagar i rad, sen byter jag.. haha.. igår hade jag ju raggarfrilla på gymet å t-shirt mä texten "rockabilly baby".. :D hade glömt bort att jag ägde en sån, hitta den i lådan häromdagen...

solen skiner.. mmm.. :) fast det är jävligt molnigt så det lär väl inte va soligt så länge till..

fan, micke har inte så jävla mycket pengar kvar.. om han nu ens får några kvar efter alla räkningar...
jävla böterhelvete.. vad faaan ska han köra fort för?
å jag känner mig jävligt stressad.. har inte jobbat mycket den här månaden ju.. :| får inte göra av mä 3700 som jag fick i lön den här månaden.. får ju säkert mindre nästa gång.. :( shit alltså..
måste verkligen skaffa ett jobb, men hur?
känner mig så jävla kass.. :/
tur att micke har typ 10 000kr i reservpengar från när han sålde bilen iaf..
å jag har väl 9000 typ.. men ändå.. jag kan knappast göra av mä mycket av dem.. då blir jag ju pank resten av livet.. och det funkar ju inte riktigt så jävla bra..

nää, nu snackar vi om nå roligare tycker jag.. :p
Hockey ikväll.. på tv.. :D få se om det är nå roligt då..
Brynäs möter? *lär kolla*
nähä, för det var imorgon ju.. mora-brynäs..
aja, ska ändå tvätta ikväll, det hade ju stört koncentrationen.. haha.. :p

ja, vi får se imorgon hur jag känner mig.. är ju bicep å ryggträning då.. förmodligen får jag inte träna.. :(

aja, vi hörs senare dag..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0