*suck*

jaha, då var det fredag... låg länge i sängen idag innan jag gick upp.. känns som jag är seg i kroppen.. jag vet inte vad det beror på.. och det stör mig..

jobba halv13 till halv20 idag.. det blir väl fina pengar det.. :D

käka gröt gjorde på havregryn mä äppelbitar, kanel, linfrön å russin.. man blev mätt kan jag lova..

kolla på hockeyn igår.. faaaan att det vart 2-2.. men det förstod man ju..
nu är det en ganska hemsk match nästa gång.. malmö-brynäs.. vinner brynäs leder de mä 4 poäng.. förlorar de leder malmö mä 2 poäng.. det  får ju inte hända.. :|

helené skicka en sånt jävla roligt "spökmejl" till mig.. haha.. er jag skicka det till måste ju kolla på filmen.. :p

mmm.. så jobb är det väl som står på programmet idag...

John å dem spelar rockabilly i ulricehamn ikväll.. 30 min härifrån typ..
men åker jag på det ikväll kommer jag väl va dö imorgon.. :/
vi får se..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0