ledsen i ögat

fan.. john och grabbarna spelar ju i ulricehamn ikväll..
men de börjar inte förrän halv23.. fy faaaan vad sent.. :(
faaan vad tråkigt.. :(

va ett helvete mitt på dagen idag.. efter 16 va det lugnt.. nästan lite roligt faktiskt.. 7 timmar idag då..
Bra jobbat.. :D

nää.. lär väl gå å duscha hela mig då.. vart ju bara en snabbdusch eftersom jag trodde att vi skulle åka iväg på en gång men nej.. de spelar så jävla sent ju..

faaan vad boooring..

va en ny brud på jobbet idag.. som ska bli heltid senare.. hon verka schysst.. Freja hette hon.. :D

BRA, saker jag gjorde bra idag.

Bra Linda, att du har legat i sängen å tagit det lugnt på morgonen
Det behövde ju du.. :)

Bra Linda, att du har jobbat på som satan idag
å det gick bra dessutom.. å du hade ju rätt kul..

Bra Linda, att du inte sa något när anna var lite bitchig..
Du vet ju att hon är stressad.. och sur på vissa andra.. ta inte åt dig då..


TACK, saker jag är tacksam över.
Tack för att jag har rent vatten att duscha i..
mm.. tänk om det hade vart lortigt.. :p

HJÄLP, saker jag behöver ha hjälp med.
Hjälp mig att sluta sörja över att jag inte kom iväg på spelningen..
Det kommer fler ggr.. å du måste va helt utvilad till imorgon

puss hej
:( tänk om jag hade åkt på den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0