jobbat

BRA, saker jag gjorde bra idag.

Bra Linda, att du gick och jobba när de ringde.
Du behöver ju pengarna.

Bra Linda, att du gick till jobbet.
Du kunde ju lika gärna ha vart lat å åkt buss.

Bra Linda, att du bestämde dig idag för att du ska baka bröd imorgon
Ekonomiskt och roligt.. :)

TACK, saker jag är tacksam över.
Tack för att jag fick jobba lite idag.
Det behövs ju. Och det är ju inte så farligt ändå..
Tack Micke för att du ville tvätta när jag jobba.
Vilken gullig karl jag har.. :)

HJÄLP, saker jag behöver ha hjälp med.
Hjälp mig att komma ihåg sjukgymnasten imorgon.
Jag har ställt klockan så jag borde inte glömma.. haha, men vi får se.. :p
Hjälp mig att ta ett klokt beslut om jag ska träna eller inte imorgon
Är du inte helt frisk då gör du mer skada än nytta på gymet.. FATTA DET!!

jaha, jag fick alltså jobba idag.. de ringde å fråga om jag kunna komma halv16.. så jag gjorde mig iordning och började gå.. då ringer mari och säger att jag ska börja 16... George (chefen) hade tydligen flippat ut när han fick höra att jag skulle jobba mer än 3tim.. men det var mycket att göra så mari hade inte klarat det själv.. så bara för att jävlar mä han så skrev hon upp mig en kvart längre.. alltså, han är så jävla pengakåt att han behandlar alla anställda som skit liksom.. för han går pengar före personalen.. han skiter i sin personal å det gör mig så less..

kollar på "so you think you can dance"... man får sig några skratt ibland alltså.. :D

stina klara teorin idag.. det var kul.. :D

puss hej

image3

Kommentarer
Postat av: Mipi

Det är tyvärr en återkommande sjukdom hos chefer speciellt!! obotlig!!

2008-03-26 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0