vilket misstag!

vakna vid 9.. hade 2 missade samtal från statoil.. kollade almenackan.. skulle visst jobba idag  vid 8tiden.. :|
fyfaaan vilket misstag.. jag trodde ju stenhårt på att det var imorgon..
så jag har blivit ihjälmobbad av therese hela dagen.. haha.. men jag förtjänar väl det..
kom dit vid 10..
jobbade över en timme, så jag har en timmes "kvarsittning" kvar.. :p

haha.. shit happens..

så jag är visst ledig imorgon..
vad händer då?

micke ska till trollhättan..

ja, nu ska jag duscha å skära upp melon å ananas.. :D mmm vad gott..

käkat dåligt idag.. :/ hann ju inte direkt fixa nån lunch å statoil hade inge gott å bjuda på, iaf inget ssom va nyttigt..
hann få mä mig 2 makrillburkar.. åt en, å så lite bröd å ett äpple..
sen kom jag hem, å då gjorde jag en jävla god sallad...

micke rakar sitt hår nu igen..

mobilerna funkar bra.. :D
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad sa han om mobilen då??

Säg till min lillebror att ge faen i att raka håret.. de e inge snyggt!!!!!!!!

thihi

Kraams ses om en vecka drygt ;)

2008-06-26 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0