vad ska jag ta mig till?

åååhhh.. alldeles ensam.. å inget bra på tv.. (JA, jag vet att det är fotboll, men jag är ju mer en hockeytjej)
men lär väl kolla ändå  då i brist på annat..

vakna imorse.. helt oinspirerad till att jobba.. sminka mig å drog iväg.. kändes bättre..
hade värsta speeden på jobbet.. fixa toaletterna, gjorde ren kaffemaskinen, å dammsög å torka golvet..
när Haris hade lunch så stod jag själv.. å det flöt på så jävla bra så jag blev alldeles lycklig.. det krångla inte nå..
kanske börjat lära mig lite ändå.. :)

dröjer iaf ett tag tills jag får stänga själv.. :D
längtar inte dit iaf..

jaja, börjar bli hungrig nu..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

haha ja jag hade ju inte sett fram emot att stänga själv, men ni har ju en vaktpelle som kommer, deet kommer ju inte jag ha på gymmet i sommar när jag ska stänga!! Blääärp helt alone in the getto hahaha

Kramsiar

2008-06-14 @ 21:02:37
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0